25 Mart 2014 Salı

Minyatür çaydanlık...

*Çaydanlığın yapımında polimer kil hamuru kullandım.

*
*Hamuru elimde işleyerek çaydanlık görüntüsü vermeye çalıştım.
Bunun öyle bir püf noktası veya özel bir işlemi yok
sadece el becerinizi kullanarak hamura şekil vermek gerekiyor.

*
*Gövdesinden sonra ağız kısmınıda yapıp yapıştırıyorum.

*
*Çaydanlığın sap kısmınıda cola kutusundan kestiğim teneke ile yapıyorum

*
*Genel görünüm olarak bu hali aldı boya işlemine geçmeden
fırınlamam gerekiyor. Kendi haline sertleşmediği için
120 derece sıcaklıktaki fırında 10- 15 dakika kadar pişiriyoruz.

*
*Fırından çıktıktan sonra artık sertleşmiş olan hamur çaydanlığımızı 
yaldız boya ile boyuyoruz, çelik görünümlü olacak

*
*Ve çaydanlığımızın son durumu budur...

*
*

*

27 yorum:

  1. Çok güzel görünüyor:)) Ellerinize sağlık.

    YanıtlaSil
  2. Harika olmuş.Ellerinize sağlık. Çok sabırlısınız.

    YanıtlaSil
  3. harika, bayılıyorum minyatür şeylere

    YanıtlaSil
  4. Bonjour,
    Je viens de faire une grande promenade sur votre blog. Il est vraiment superbe!
    Merci beaucoup pour cet agréable moment passé à admirer vos créations...
    Dominique

    YanıtlaSil
  5. Que bien te ha quedado!!!! Muchas gracias por el tutorial!!!!
    Besos.

    YanıtlaSil
  6. Hocam çok faydalı bilgiler. Bende anlatımınızdan faydalınıyorum. teşekkürler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Emrah kardeşim bnede çok teşekkür ederim..:)

      Sil
  7. Maşallah yine harika bir iş çıkarmışsınız :)
    O minik şeyi yapmak bunun adı sabır olmalı ....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet biraz sabır ve el becerisi...Teşekkür ederim:)

      Sil
  8. Ay çok şeker ^.^

    YanıtlaSil
  9. İnanamıyorum hepsi birbirinden güzel, bütün bunlar gerçekten yetenek gerektiriyor. Ellerinize emeğinize sağlık

    YanıtlaSil