16 Aralık 2011 Cuma

Minyatür Lokanta

Geçen haftalarda fimo hamurundan tabaklar yapmıştım. Ya bu kadar tabak yaptım ben bunları nerde değerlendiriyim derken, kaşıklardı, çatallardı, masalardı derkeeeennn ortaya bu minyatürüm çıkıverdi :)))


Masa ve sandalyeler balsa ağacından,
Peçetelikler fimo hamurundan,
Tuzluk ve karabiberlikler plastik malzemelerden yapıldı.


Çatallar, kaşıklar fimo hamuru ve beyaz yaldız boya ile boyanarak yapıldı.
Bardaklar şeffef pipet şeklindeki plastiklerden yapıldı.


Tavalar büyük kepçe, çatal vs fimo hamurundan yapıldı.


Mutfaktaki bu tezgahlarda bahause dan aldığım ince ve desenli saç vardı ondan yapıldı.




36 yorum:

  1. Tek kelimeyle harika. Çok iyi bir gözlemcisiniz, ayrıntılar karşısında insan hayrete düşüyor, ellerinize sağlık:)

    www.gulenmutfak.blogspot.com

    YanıtlaSil
  2. Yine harika bir çalışma. Ellerinize ve zihninize sağlık.

    YanıtlaSil
  3. mantımı satııyor orada ne :))))))))

    YanıtlaSil
  4. Oooof of Özden Bey, bilemiyorum ki ne desem. Bazen canım sıkılınca bir minyatür yapsam istiyorum, sizinkiler aklıma gelince "otur oturduğun yerde" diyorum. :)
    Ellerinize sağlık.

    YanıtlaSil
  5. Wow this is amazing. I love your work. True works of art.
    Hugs Maria

    YanıtlaSil
  6. ustam yine harika bir minyatür yapmışsınız.tek tek inceledim mükemmel.ellerinize,emeğinize,gözlerinize sağlık.ben bu aralar durağan bir dönemdeyim.ama aklım hep minyatür de sevgilerrrr

    YanıtlaSil
  7. Mükemmel her yaptığınızı hayran hayran seyrediyorum

    YanıtlaSil
  8. Tek kelimeyle SÜPERRRRRRRR Bu kadar temiz ve düzenli lokantada yemek yememiştim...begoş

    YanıtlaSil
  9. gulenmutfak teşekkür ederim:))

    carmen thank you :)

    Urfa Tutkunu çok teşekkürler:)

    evinnesesiveamigurumi evet mantılar hazır geliyorrr:))

    Nihal Erpeden teşekkür ederim ama başlamak lazım, siz başlayın elimden gelen yardımıda esirgemem:)

    Maria Ireland thank you :)

    aksungur46 çok teşekkürleri ben işi standarda bağladım Serpil hanım, her hafta kesin bir şey yayınlıyorum:))

    Serap çoban çok teşekkürrr:)

    begoş afiyet bal, şeker olsun efendim...:) teşekkürler:)

    YanıtlaSil
  10. O tavadaki omlet nefis görünüyor ama pilav üstü kuru alayım, ha bi de ayran lütfen :)
    Sihirli parmaklar lokantası.... Harikasıııın :)

    YanıtlaSil
  11. Ay tavadakine sahanda yumurta demem gerekirdi, o omlet değil kiii :))))

    YanıtlaSil
  12. Banuca çok teşekkür ederim. O sahandakinin ne olduğu önemli değil, canın en çok ne çekiyorsa onun niyetine yiyebilirsin, afiyet olsunnn:))

    YanıtlaSil
  13. her zamanki gibi harikasınız.. elleriniz dert görmesin..

    YanıtlaSil
  14. Özden kardeş nefis olmuş. tüm otoritelerden tam not alacak kadar tertemiz bir lokanta:)
    ellerinize sağlık.
    Belki hep aynı cümleleri kuruyor gibi oluyorum ama gerçek bu, büyük keyifle izliyorum

    YanıtlaSil
  15. Özden Abi harika olmuş. Ellerine emeğine sağlık:)

    YanıtlaSil
  16. Allahım ya şu lokantanın dizaynına bakın. Her ayrıntıyı yine gözden kaçırmamışsın abi. Ellerine sağlık. Bu arada ben bana hediye ettiğin dikiş makinesi başka bi şekilde kullanmaya başladım. Umarım bana kızmasın abi:(

    YanıtlaSil
  17. EMİNE ÖZTÜRK Teşekkürler :),

    ÖRGÜÇANTAM Çok teşekkür ederim, defalarca aynı yorumları yapsanızda problem değil saolasınız, varolasınız:))

    SARI MELEK çok teşekkürlerrr :)

    YETENEK-SİZİN Öncelikle beğenin için teşekkürler.:) O hediye artık size ait istediğiniz gibi kullanabilirsiniz , ama ne için kullandığını merak ettim:)) Daha lazımsa gönderebirimde:)

    YanıtlaSil
  18. lazım olunca istiycem zaten abi, kaçışın yok:)

    YanıtlaSil
  19. ayy süperler bana çocukluğumu hatırlattı barby bebek evlerimiz vardı böyle eşya falan yerleştirirdik.elinize,emeğinize sağlık:)

    YanıtlaSil
  20. istanbulove... çok teşekkür ederim:))

    YanıtlaSil
  21. Yok artık diyorum yani :) Sandalyelerin diğer yaptıklarınızdan farklı tasarımı, o metal tezgahlar, aspiratör, turşu büfesinin camı, yerin betonu, takı aparatlarından yapılan tavandan sarkan süslemeler hangi birini sayıyım bu ayrıntılar ince işçilik çok hoşuma gitti.
    Kaşık çatalları ne ile yaptınız bu arada?

    YanıtlaSil
  22. minicik dünyam Canan hanım çok teşekkür ederim.:)
    Kaşık ve çatalları fimo hamuru ile yapıp beyaz yaldız boya ile boyadım:)

    YanıtlaSil
  23. yine çok çok güzel bir çalışma, ışıklandırılmış haline bayıldım. ellerinize sağlık:)

    YanıtlaSil
  24. ben öncen bi çorba alayım..mümkünse mercimek çorbası..
    ondan sonra bir tabak pilav, ama üstünde bir kepçe kuru fasuşlye olsun..tabii yoğurt da yakışır..
    pardon salata da?
    eee_
    tatlılardan neler var?
    bak fırın sütlaç yoksa olay çıkarırım ona göre :)))
    hadi ama, öldük açlıktan yaaw gurul gurul gurul gurul .:)))
    bu çok tatlı olmuş ya özden dost..ellerinize sağlıkkkk :)))

    YanıtlaSil
  25. Ne kadar titiz, ne kadar yaratıcı çalışmalarınız var. Konseptler bile super. Ellerinize sağlık. Paylaşımcılığınız içinse çok teşekkürler. :)

    YanıtlaSil
  26. ecerce çok teşekkürlerr:)

    figen abla ya maşşallah bukadar şey yiyceksin ama hesap midene oturmasın karışmam. :))

    wishes design çok teşekkür ederim. Evet kesinlikle yaptıklarım temamen hayal ürünlerim eşini ve benzerini bulmanız çok zor (bir sepetci minyatürüm hariç)

    YanıtlaSil
  27. Özden bey çok teşekkürederim az önce kargo geldi hediyelerimi aldım. Elinize yüreğinize sağlık..Yeni yılınız şimdiden kutlu olsun sağlık ve huzur diliyorum.. begoş

    YanıtlaSil
  28. bir aksilik oldu özden bey yarın sabah beşiktaşdaki bürodan alacağım kargoyu çok tşk.ederim ve sizi haberdar ederim

    YanıtlaSil
  29. ışıkları da yanınca ,hakikaten bazı akşamlar uğradığımız güzel şirin bir lokanta oluveriyor.Herşeyi tamam detaylar ,tezgahlar,sandalyeler...İnsan içinde olmak istiyor :) emeğinize sağlık.Harika

    YanıtlaSil
  30. kmp hippie bloğuma hoşgeldiniz.Beğeniniz ve yorumunuz için teşekkür ederim.:))

    YanıtlaSil
  31. cok güzel olmus.

    YanıtlaSil
  32. ne tatlı bi blogum var ufacık şeyler nekadar sevimliler çekiliş vasıtasıyla ögrendim blogunu hediye bana çıkmasada olur bu güzel blogu tanıdımya :)teşekkürler paylaşımlar için

    YanıtlaSil
  33. Çirkin Hatun teşekkürler:))

    aylin beğeniniz ve güzel yorumunuz için teşekkürler:))

    YanıtlaSil
  34. GERÇEKTEN İNANILMAZ. ÇOK GÜZEL ÇALIŞMALARINIZ. TEBRİKLER....

    YanıtlaSil
  35. EYLUL AY Çok teşekkür ederim.:)

    YanıtlaSil