22 Haziran 2010 Salı

Çalışma ofisim_Görüntü.1




4 yorum:

  1. Çalışmalarınız çok güzel. Elinize sağlık.
    Blog hayatında da başarılar dilerim.
    <:))

    YanıtlaSil
  2. Merhaba, ben Mayri'nin sayesinde blogunuzdan haberdar oldum.
    HARIKA BUNLAAARRR!!!
    lutfen bikac yapim asamanizi da resimler misiniz? (mesela o cay bardagini siz mi yaptiniz? sigara paketinin minyatur halini pc'den mi cikarttiniz ya da nasil yaptiniz? cok merak ettim)
    walla sizin yaptiginiz sanat abicim, bayildim ben! tebrikler!

    YanıtlaSil
  3. Merhaba Lori;
    Yaptığım şeyler birden aklıma gelip uyguludıklarımdır. Öyle düşünerek aşama aşama resim felan hazırlamadım:))
    Çay bardağı kücük bir plastik kapak ve tabak yerinede metal bir pul yapıştırdım.
    Sigara ise dediğiniz gibi gerçek sigarayı tarayıcıda tarayıp.Bilgisayarda minik şablonunu hazırladım.Pirınt edip katlayarak yapıştırdım. :)

    YanıtlaSil